Ilmainen toimitus yli 60 € ostoksille! 90 päivän palautusoikeus

Toimitusehdot

Toimitusvaihtoehdot ja toimitusaika


  • Tarjoamme ilmaisen vakiotoimituksen kaikille yli 60 € tilauksille.
  • Alle 60 € tilauksille toimitusmaksu on 4,95 €.
  • Toimitusaika 5–10 arkipäivää.
  • Rajoitettu seuranta (katso lisää kohdasta “Miten seuraan tilaustani?”).

  • Toimitus 1–3 arkipäivässä, kun tilaat ennen klo 12.00.
  • Täysi seuranta.
  • Express-toimitus alkaen 15,90 €.
  • DHL toimittaa maanantaista perjantaihin.

Usein kysytyt kysymykset

Pakkaamme ja lähetämme tilaukset kaikkina arkipäivinä, lukuun ottamatta pyhäpäiviä. Tavallisesti tilauksesi lähtee meiltä 24 tunnin kuluessa tilauksen tekemisestä. Kun pakettisi on pakattu, saat ilmoituksen sähköpostitse.

Voit tilata vain varastossa olevia tuotteita. Jos tuote on tilapäisesti loppu, sitä ei voi tilata. Joskus tilattavissa oleva tuote saattaa vahingossa olla loppunut varastosta – tällöin ilmoitamme mahdollisesta pidemmästä toimitusajasta, ja voit halutessasi peruuttaa tilauksesi milloin tahansa.

Missä tilaukseni on?

Vakiotoimitus kestää yleensä 3–10 arkipäivää, mutta joskus toimitusaika saattaa olla pidempi. Toivomme kärsivällisyyttä, mikäli esiintyy pieniä viiveitä, jotka voivat johtua syistä, joihin emme voi vaikuttaa. Huom: Kaikki toimitusajat ovat arvioita ja voivat vaihdella kuljetus- tai postipalveluiden viiveiden vuoksi.

Milloin pakettini saapuu?

Jos teet tilauksen arkipäivänä ennen klo 12:00, lähetämme sen saman päivän aikana. Pakettisi pitäisi saapua 3–10 arkipäivän kuluessa. Huom: Kaikki toimitusajat ovat arvioita, ja viiveitä voi esiintyä.

Tarkista sähköpostisi (“Lompakkoshop tilauksesi on lähetetty”), josta löydät mahdollisen seurantakoodin. Jos sinulla on seurantakoodi, katso “Miten seuraan tilaustani?” -osio saadaksesi lisätietoja.

Jos lähetys ei ole saapunut 10 työpäivän kuluessa, toimi näin:

  1. Tarkista tilausvahvistuksesi ja varmista, että osoite on täysin oikein.
  2. Varmista, että nimesi näkyy postilaatikossasi, sillä posti ei voi toimittaa pakettia, jos nimesi puuttuu.
  3. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita, jos osoitteessa tai nimen näkyvyydessä on ongelmia. Asiakaspalvelutiimimme auttaa sinua ja lähettää tarvittaessa korvaavan paketin.
  4. Aloitamme kadonneen paketin etsinnän; yleensä postitoimisto löytää sen ja palauttaa sen meille.

Miten tilaukseni toimitetaan?

Valitsemasi toimitustavan mukaan tilauksesi lähetetään joko DHL Expressillä tai Postilla.

Miten seuraan tilaustani?

Tarkista “Lompakkoshop tilauksesi on lähetetty” -sähköposti seurantakoodia varten. Jos seurantakoodisi alkaa kirjaimilla LY, voit seurata sitä täällä. Huomaa, että seuranta voi näkyä viiveellä (2–3 päivää).

Jos et löydä seurantakoodia tai se alkaa kirjaimilla QU, lähetys on lähetetty normaalina postina, ja seuranta on osittainen. Voit seurata sitä Postin sivuilla.

DHL Express -seuranta

Seurantatiedot näkyvät muutaman tunnin kuluessa. Jos sinulla on DHL-seurantakoodi, voit seurata lähetystä täällä: dhl.com/tracking.